Dagligvarer i sosiale medier

Jeg bruker langt større tid på å finne ut det som skjer i sosiale medier enn jeg bruker på denne bloggen (noe som er ganske åpenbart), og det skjer utrolig mye spennende der ute for mange kommersielle aktører. På Facebook er det ørten tusen og femti grupper for de som vil har tilbake forskjellige produkter. Noen ganger funker dagligvarelanseringer i sosiale medier utrolig godt. 17. mars har vi i PR-operatørene gratis frokostseminar om hvordan man kan lansere produkter via Facebook, blogger osv. Blir veldig spennende!

Og btw, jeg vil ha salte ufoer tilbake. Og når man relanserer Bugg så bør man relansere BUGG. Ikke en annen tyggegummi som har stjålet navnet til den diggeste av de digge tyggegummiene noensinne. Greit at du får relansert et produkt med stor suksess der og da, men kommer det til å vare? Nope.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

trendnote

trendnote

25, Oslo

Jeg jobber i PR-operatørene, et firma som jobber med markeds-PR. Der er jeg rådgiver, og får lov til å jobbe med mange spennende prosjekter og et stort spekter av kunder. Noen av tingene vi gjør omtaler jeg på disse sidene, og noen ganger skriver jeg om noe jeg ønsker vi hadde gjort. Som PR-rådgiver er man nødt til å følge med på alt som skjer i media, og som selverklært blad-junkie er jeg også godt oppdatert på mye av det som skjer i utlandet. Interessen for moter og trender kan karakteriseres som stor, og dette iblandet min jobb innen PR danner bakgrunnen for det jeg skriver om.

Utvalgt moteblogg Norske blogger

Kategorier

Arkiv

hits Blogglisten